Sposoby płatności

Sposób płatności wybieracie Państwo przy dokonaniu zakupu i realizacji koszyka.

Oferujemy następujące możliwości:

  • ZA POBRANIEM – płatności za zamówienie i dostawę bezpośrednio u kuriera lub listonosza.
  • PŁATNOŚCI INTERNETOWE PayU  – płatność drogą szybkich przelewów bankowych oraz kart kredytowych Visa lub MasterCard
  • PRZELEW NA KONTO -  płatności dokonujecie Państwo przelewając kwotę za zamówienie bezpośrednio na nasze konto

    Dane do przelewu:
    PETERSON Krzysztof Radaczyński Sp.J.
    ul.Sobótki 7 , 55-080 Kąty Wrocławskie
    ING Bank Śląski O/Wrocław,
    69 1050 1575 1000 0023 5899 5823


Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane po upływie 48h od daty jego złożenia.




Koszty dostawy

W sklepie internetowym Peterson, przy dokonaniu zakupu wybranego towaru, należy wybrać sposób dostawy.

  • Koszt dostawy zależny jest od wybranego przewoźnika oraz sposobu płatności.
  • Po wyborze sposobu dostawy, koszt przesyłki automatycznie doliczany jest do zamówienia.
  • Nie oferujemy odbioru osobistego

Oferujemy Państwu następujące sposoby dostawy:

Przewoźnik Przedpłata Pobranie
GLS Kurier GLS 0 zł 5 zł
Pocztex Pocztex Kurier48 0 zł 5 zł
Poczta Polska Poczta Polska
List polecony ekonomiczny
0 zł
Poczta Polska
List polecony priorytetowy
0 zł


Przy zakupie na kwotę powyżej 300 zł oferujemy Państwu dostawę gratis.

Dokładamy wszelkich starań aby zakupiony przez Państwa produkt dotarł bez uszkodzeń i w nienaruszonym stanie. Ważne jest jednak, abyście Państwo, zwrócili uwagę na stan otrzymanej przesyłki. Dlatego prosimy przy odbiorze sprawdzić ewentualne uszkodzenia i sporządzić protokół z dostarczającym paczkę.




Czas dostawy

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, zamówienie realizowane jest w ciągu 24 godzin od zakupu, w dni robocze.

Czas dostawy uzależniony jest od wyboru przewoźnika.

Przewoźnik Czas dostawy
GLS Kurier GLS 1-2 dni
Pocztex Pocztex Kurier48 2-3 dni
Poczta Polska Poczta Polska
List polecony ekonomiczny
3-7 dni
Poczta Polska
List polecony priorytetowy
2-7 dni




Zwrot lub zamiana

ZWROT

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) mają Państwo prawo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar bez podania przyczyny.

  • Na dokonanie zwrotu, czyli odstąpienie od umowy mają Państwo 14 dni.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy prosimy poinformować nas o swojej decyzji wysyłając wypełniony formularz zwrotu drogą elektroniczną sklep@peterson.com.pl lub na adres firmy:
    Peterson

    Dział Zwrotów i Wymian
    ul. Sobótki 7, 50-080 Kąty Wrocławskie
  • Po otrzymaniu formularza, dowodu zakupu (faktura lub paragon) oraz zwróconego nieużywanego towaru, dokonamy zwrotu płatności (w tym kosztów dostawy), w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, na podane w formularzu konto. 


ZAMIANA

Wymiany towaru zakupionego w sklepie internetowym, możecie Państwo dokonać w ciągu 14 dni. O ile towar nie został uszkodzony lub nie posiada oznak użytkowania, obniżających jego wartość.

  • W celu wymiany towaru prośmy o wypełnienie formularza wymiany i przesłanie wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz wymienianym towarem drogą elektroniczną sklep@peterson.com.pl lub na adres firmy:
    Peterson
    Dział Zwrotów i Wymian
    ul. Sobótki 7, 50-080 Kąty Wrocławskie
  • Gwarantujemy wymianę towaru w ciągu 48 godzin pod warunkiem dostępności towaru na wymianę.
  • Jeżeli towar ten nie będzie w danym momencie w magazynie, niezwłocznie poinformujemy Państwa o tym fakcie i ustalimy dogodny wariant wymiany towaru na inny lub w innym terminie.
  • Wymiana towaru jest bezpłatna. Pokrywają Państwo wyłącznie koszty przesyłki.



Gwarancja i reklamacja

Jeśli zakupiony przez Państwa towar posiada wady i od momentu zakupu nie upłynęło 12 miesięcy, prosimy o odesłanie:

  • zakupionego towaru
  • kserokopii dowodu zakupu (paragon lub faktura)
  • opisu usterki / wady oraz Państwa oczekiwań

na adres firmy:
Peterson
Dział Zwrotów i Wymian
ul. Sobótki 7, 50-080 Kąty Wrocławskie

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru określimy czy zgłaszana wada kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej lub wymiany.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, naprawiony bądź wymieniony towar dostarczymy do Państwa na nasz koszt.
W przypadku wysyłki poza granice Polski, koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Wszelkich informacji udzielamy mailowo sklep@peterson.com.pl lub telefonicznie +48 607 77 51 77