Czy trzeba się rejestrować w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Zakupów można dokonać bez rejestrowania konta w sklepie internetowym Peterson.

 

Jak anulować zamówienie?

Klient który złożył zamówienie i wybrał płatność za pobraniem lub przedpłatę, ma możliwość anulować zamówienie, do momentu nadania przez nas przesyłki z zamówionym towarem.

Jeżeli z jakichś powodów chciałbyś anulować swoje zamówienie, prosimy o kontakt pisząc na sklep@peterson.com.p bądź dzwoniąc pod numer: +48 669 100 109 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. Koszt połączenia jak za zwykłe połączenie telefonicznie, zgodnie z taryfą Twojego operatora.)

 

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Realizujemy wysyłkę zamówień na terenie Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii firmą kurierską GLS. Średni czas doręczenia przesyłki na terenie Europy wynosi do 5 dni roboczych. W czas dostawy nie jest wliczony czas jej realizacji.

Koszt wysyłki dla paczki o wadze do 5 kg wynosi 50 zł.

 

Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?

Jeśli uszkodzeniu uległo np. ozdobne opakowanie, prosimy o sporządzenie odpowiedniego protokołu z przewoźnikiem i kontakt telefoniczny lub mailowy z nami: sklep@peterson.com.pl

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Obecnie nie możemy jeszcze zaoferować odbioru osobistego zamawianych towarów.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Wydanie faktury VAT jest możliwe, prosimy o kontakt z nami.

 

W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot? 

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

 

 

ZWROT I WYMIANA TOWARU

Jeśli zamówiony produkt Peterson nie spełni Państwa oczekiwań, moga Państwo dokonać zwrotu lub wymiany bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty sprzedaży. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Darmowy zwrotzostanie zrealizowany poprzezprzekazanie przesyłki kurierowi wysłanemu przez obsługę sklepu Peterson (kurier pojawi się pod wskazanym adresem w godzinach 9-15, czas oczekiwania na kuriera GLS 1-2 dni).

Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy:

  1. Pobrać i wypełnić formularz zwrotu (kliknij aby pobrać)formularz wymiany na inny model (kliknij aby pobrać) lub formularz wymiany na produkt bez wady fabrycznej (kliknij aby pobrać) będące oświadczeniem odstąpienia od umowy.
  2. Spakować produkt/-y wraz z dokumentami do zwrotu (np. paragon, fakturę VAT), które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupu.
  3. Przekazać przesyłkę kurierowi GLS.
       
  4. W ciągu kilku dni po odebraniu przez nas paczki oraz rozpatrzeniu sprawy, otrzymają Państwo zwrot należności za produkt/-y przelewem na konto bankowe podane w formularzu lub przesyłkę z nowym produktem.

 

FORMULARZE DO POBRANIA

Formularz 1 - Formularz zwrotu towaru

Formularz 2 - Formularz wymiany na inny produkt

Formularz 2a - Formularz wymiany na produkt bez wady fabrycznej

Formularz 3 - Formularz reklamacji

 

Jak czyścić i pielęgnować wyroby skórzane

1. Skórę należy chronić przed nadmierna ekspozycją na słońce i wilgoć.

2. Zabrudzenia można usunąć gąbką lub miekką tkaniną zwilżoną w letniej wodzie, pamiętając o nie przemoczeniu skóry i suszeniu w temperaturze pokojowej.

3. Nigdy nie należy czyścić powierzchni skórzanej przez intensywne pocieranie i namaczanie.

4. Skóry licowe można pielęgnować nakładając na oczyszczoną powierzchnię niewielką ilość pasty lub kremu przeznaczonych do skór, następnie delikatnie polerowanie miękką tkaniną.

5. Do nubuku, weluru, zamszu i dwoiny nie stosuje się past i kremów, najlepsze do czyszczenie tego rodzaju skór są gumki do nubuku lub gumowe szczotki do czyszczenia zamszu.

6. Nie zaleca się stosowania past samonabłyszczających, wywabiaczy plam, rozpuszczalników, płynów do prania i mycia naczyń, past do butów itp.

7. Nieodpowiednia konserwacja może spowodować trwałe uszkodzenia warstwy lica i może być powodem unieważnienia gwarancji.

8. Skóra w jasnych kolorach może zmienić swoją barwę na ciemniejszą po zastosowaniu impregnatu.