Zakupów można dokonać bez rejestrowania konta w sklepie internetowym Peterson.
Klient który złożył zamówienie i wybrał płatność za pobraniem lub przedpłatę, ma możliwość anulować zamówienie, do momentu nadania przez nas przesyłki z zamówionym towarem.
Jeżeli z jakichś powodów chciałbyś anulować swoje zamówienie, prosimy o kontakt pisząc na sklep@peterson.com.p bądź dzwoniąc pod numer: +48 669 100 109 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. Koszt połączenia jak za zwykłe połączenie telefonicznie, zgodnie z taryfą Twojego operatora.)
Realizujemy wysyłkę zamówień na terenie Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii firmą kurierską GLS. Średni czas doręczenia przesyłki na terenie Europy wynosi do 5 dni roboczych. W czas dostawy nie jest wliczony czas jej realizacji.
Koszt wysyłki dla paczki o wadze do 5 kg wynosi 50 zł.
Jeśli uszkodzeniu uległo np. ozdobne opakowanie, prosimy o sporządzenie odpowiedniego protokołu z przewoźnikiem i kontakt telefoniczny lub mailowy z nami: sklep@peterson.com.pl
Obecnie nie możemy jeszcze zaoferować odbioru osobistego zamawianych towarów.
Wydanie faktury VAT jest możliwe, prosimy o kontakt z nami.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
ZWROT I WYMIANA TOWARU
Jeśli zamówiony produkt Peterson nie spełni Państwa oczekiwań, mogą Państwo dokonać zwrotu lub wymiany bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty sprzedaży. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Jak zwrócić produkt:
Produkt zwracany należy starannie zapakować, zabezpieczyć i odesłać rejestrowaną formą wysyłki: listem poleconym ekonomicznym Pocztą Polską na podany adres do zwrotów - koszt wysyłki pokrywa kupujący;
Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi pełną odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu. Produkt z widocznymi śladami używania, zniszczony w jakikolwiek sposób, nie podlega pełnej rekompensacie pieniężnej, zwrócona kwota zostanie pomniejszona odpowiednio do stopnia zużycia.
Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy:
Pobrać i wypełnić formularz zwrotu (kliknij aby pobrać), formularz wymiany na inny model (kliknij aby pobrać) lub formularz wymiany na produkt bez wady fabrycznej (kliknij aby pobrać) będące oświadczeniem odstąpienia od umowy.
- Formularz 1 - Formularz zwrotu towaru
- Formularz 2 - Formularz wymiany na inny produkt
- Formularz 2a - Formularz wymiany na produkt bez wady fabrycznej
- Formularz 3 - Formularz reklamacji
Jak czyścić i pielęgnować wyroby skórzane
1. Skórę należy chronić przed nadmierna ekspozycją na słońce i wilgoć.
2. Zabrudzenia można usunąć gąbką lub miękką tkaniną zwilżoną w letniej wodzie, pamiętając o nie przemoczeniu skóry i suszeniu w temperaturze pokojowej.
3. Nigdy nie należy czyścić powierzchni skórzanej przez intensywne pocieranie i namaczanie.
4. Skóry licowe można pielęgnować nakładając na oczyszczoną powierzchnię niewielką ilość pasty lub kremu przeznaczonych do skór, następnie delikatnie polerowanie miękką tkaniną.
5. Do nubuku, weluru, zamszu i dwoiny nie stosuje się past i kremów, najlepsze do czyszczenie tego rodzaju skór są gumki do nubuku lub gumowe szczotki do czyszczenia zamszu.
6. Nie zaleca się stosowania past samo nabłyszczających, wywabiaczy plam, rozpuszczalników, płynów do prania i mycia naczyń, past do butów itp.
7. Nieodpowiednia konserwacja może spowodować trwałe uszkodzenia warstwy lica i może być powodem unieważnienia gwarancji.
8. Skóra w jasnych kolorach może zmienić swoją barwę na ciemniejszą po zastosowaniu impregnatu.